التخطي إلى المحتوى

تفسير حلم رؤية رجل غريب في المنام من خلال كتب التفسير للعزباء او للمتزوجة او للحامل او للمتزوجة،رؤية رجل غريب يلاحقني معجب بي عاري معروف يخطبني في الحلم للامام الصادق او لابن سيرين او لابن كثير او للنابلسي ، حيث رؤية رجل غريب تدل غالبًا علي النجاح وكذلك الخير وزوال الهموم والاحزان وذلك اذا كان الرجل جميل وشكله جميلة.

امّا تفسير رؤية رجل غريب قبيح في الحلم غير منهدم يدل بشكل كبير علي عقبّات وكذلك صعوبات في طريق الحالم ،ويدل ذلك على إخفاقات متلاحقة في الحياة ، وسوف نتابع جميع تفاصيل تفسير الحلم بشكل كامل.

ما رؤية رجل غريب يلاحقني في المنام لابن سيرين :

ما تفسير رؤية رجل غريب يلاحقني في الحلم ؟

  1. رؤية المطاردة في المنام تدل على هروب صاحب الرؤية من أمر ما كحقائق ومشاكل عائلية والخوف من المواجهة
  2. رؤية رجل يطارد صاحبة الرؤيا يدل على تلصص شخص وحبة لمعرفة تفاصيل عن صاحبة الرؤية.
  3. تفسير رؤية مطاردة الرجل الغريب تدل على توتر وقلق صاحبة الرؤية وخوفها من المجهول والخوف من المستقبل والخوف من الفشل أو عدم الزواج أو عدم النجاح في مؤهل دراسي.

إقرأ ايضًا : تفسير الركض في الحلم (الجري)

ما رؤية رجل غريب في المنام للحامل :

رؤية رجل غريب في المنام قد تدل على الهم والكرب وذلك إذا كان هذا الرجل قبيح المنظر عابس الوجه ،أما إذا كان هذا الرجل الغريب مبتسم وجميل الوجه يدل على ذهاب المرض والأوجاع وزوال الهموم وسماع أخبار سعيدة.

تفسير حلم رجل ينظر الي باعجاب :

  • قد تدل هذه الرؤية على مدى الحب والترابط الذي يجمع هذا الشخص صاحب أو صاحبة الرؤية.
  • فإذا كان الرجل ينظر بنظرة فاحصة ومتأملة قد يدل ذلك على قوة مشاعر الود والألفة والحالة الإجتماعية المتينة والمعاملات  والأخلاق الحسنة لكلا الطرفين.
  • قد تدل على الشعور بالأمان والإطمئنان وزوال الهموم والأمراض من حياة الرائي.

إقرأ ايضًا : حلم رجل غريب يمسك يدي

الرجل الجميل في المنام للعزباء لابن سيرين :

ما تفسير رؤية الرجل الجميل في الحلم للمرأة العزباء ؟

الرجل الجميل في منام الفتاة العزباء يدل على الأخبار السعيدة والحياة الرغدة ، فإذا نظر إليها وإبتسم أو أعطاها هدية فهذا يؤول على نجاح في حياتها وتفوقها في مجال عملها وقد تتزوج قريبًا من شخص كانت تتمناه كثيرًا.

تفسير حلم رجل غريب ينظر إلي :

  • قد يدل حلم الرجل الغريب في المنام على الخير أو الشر ، وهذا يرجع إلى حال هذا الرجل فإذا كان هذا الرجل يتسم بالجمال وكمال الهيئة والوقار ويتكلم بهدوء وإبتسامة جميلة فهذا يبشر بكل خير وأخبار سعيدة ونجاحات متلاحقة لصاحب أو صاحبة الرؤية.
  • أما إذا كان عابس الوجه وضعيف في الجسم ويتكلم بصوت جهوري فقد يدل ذلك على مشاكل وهموم لصاحب الرؤية أو كارثة سوف تحدث.
  • هذة الرؤية تنطبق على الرجل والمرأة فقد يرى الرجل امرأة غريبة في المنام وينطبق نفس التفسير.

إقرأ ايضًا : تفسير حلم رجل ينكح رجل

ما رؤية رجل معروف في المنام للعزباء :

  • إذا رأت الفتاة العزباء في منامها رجل معروف فهذا له تفسيرين ، فإذا كان هذا الرجل المعروف جميل الهيئة والشكل وممتلئ الجسم ومبتسم فكل هذا يُبشر بالخير والتفاؤل وسماع أخبار سعيدة في الأيام المقبلة خبر خطوبة أو زواج.
  • أما إذا كان هذا الرجل يبدو وكأنة عاجز أو مريض أو شكلة وهيئتة قبيحة فهذا لا يُبشر بخير ويدل على مصاعب ومشاكل تواجهة صاحبة الرؤية وقد تدل على صعوبة في الخطوبة والزواج.

إقرأ ايضًا : تفسير حلم أنك تخونين زوجك مع رجل آخر

ما رؤية الرجل في المنام للفتاة :

رؤية الفتاة في منامها لرجل معروف يعطيها هدية أو يبتسم في وجهها قد يدل ذلك على نجاحها وتفوقها في دراستها أما إن كان عابس الوجه ويتكلم بصوت عالي أو هيئة قبيحة وضعيف في الجسم فهذا يدل علي هموم وأحزان تواجهها أو ربما تقوم بفعل مُشين.

تفسير حلم شخص اعرفه معجب بي للعزباء :

  • رؤية رجل مجهول معجب للعزباء يدل على زواجها من شخص حسن الخلق تستمر معة طول العمر وتسعد معه والرجل البدين يدل على رغد العيش.
  • رؤية رجل أو شاب جميل معجب بالفتاة يدل على تحقيق النجاح والوصول إلى مركز مرموق وعمل متميز.
  • إذا رأت الفتاة العزباء رجل تعرفه معجب بها فهذا يدل على الخير الكثير في حياتها وعلى سماع أخبار تسرها وعلى الأمل والتفاؤل بالمستقبل.

تفسير رؤية مجموعة رجال في المنام للعزباء :

  • رؤية الشاب أو الشيخ في صورة جميلة يدل على الخير وتحقيق الأمنيات سواء كان الشيخ أو الشاب معروف أو مجهول ورؤيته في صورة قبيحة يدل على وجود عدو أو مواجهة محنة وعثرات.
  • رؤية رجل مبتسم ووسيم يدل على الحظ الجيد وعلى تحقيق مستقبل زاهر وقد يدل على الإختيار الجيد في الزواج.
  • رؤية رجل عاري الصدر غير جيدة وتدل على الفقر والحاجة وعلى التعاسة في بعض أمور حياتها.

رؤية شاب وسيم مجهول في المنام للمتزوجة :

  • رؤية الزوج أصبح أكثر جمالًا وأكثر وسامة يدل على الأخبار المفرحة وعلى الإستقرار المادي والسعادة الزوجية.
  • رؤية رجل مجهول يخبرها عن أمر ويتكلم معها بأدب فيدل على صلاح أحوالها وزوال الخلافات الزوجية إن كان هناك خلاف ورؤية عودة الميت بثياب جميلة ووجه حسن وبشوش يدل على صلاح الرائية واستقامتها.
  • رؤية رجل غريب أو مجهول في منام المتزوجة يبتسم لها أو يظهر بمظهر أنيق يدل على تجدد حياتها وتغير مجرى حياتها للأفضل.

رؤية رجل غريب في المنام لابن سيرين :

  • رؤية رجل جميل ووسيم ويضع عطر يدل على خير كبير ومنافع للرائي وعلى الحظ الجيد.
  • رؤية رجل غريب يتحدث بصوت هادئ يدل على أمر نافع فيه الخير لأصحاب ذلك البيت ورؤية رجل يتحدث بصوت عالي و بصخب يدل على سماع أخبار محزنة.
  • رؤية الملوك والرؤساء يدل على النصر ورؤية الصناع يدل على الرزق والخير ورؤية الجنود يدل على السفر والترحال.

تفسير حلم رجل ينظر الي باعجاب للمتزوجه :

  • رؤية رجل غريب وقبيح ينظر للرائية يدل على المرض والعلل والأسقام والرجل الذي يرتدي ملابس بيضاء قد يدل على ملائكة وقد يدل على البشرى السارة والأخبار التي تسعد الرائية.
  • الرجل الوسيم الذي ينظر بإعجاب للرائية يدل على الفرح والسرور.

يمكنك كتابة حلمك من خلال التعليقات، وسيقوم الفريق المختص بتفسير حلمك والرد عليك في اسرع وقت.

 

 

التعليقات

  1. حلمت انو دنيا ليل وانا وقفت ع شباك وشفت شب واقف باب دار وانا كنت متحيري اذا هو حقيقه ولا بتخيل فا اطلعت صوت عشان اتكد قام طلع علي وانا خفت وهربت جوات دار

  2. حلمت انو كنت انا واخواتي وخواتي وبنات عمي ولاد عمي وكناا نحكيي عن الاكل ومره وحدي قررناا انو نبحش قبورر بس الغريب لي كان بلحلامي انو القبور كانت باب دارنااا

  3. حلمت بأنني امشي انا وصديقتي على الرصيف وأمامنا يمشي شاب أعرف بالحقيقة هذا الشاب يمشي بين فتاتين ايضا اعرفهما ..لكن لم ارى وجه اي منهم 🤔

  4. حلمت أنوا أنا وأختي نمشى في الشارع فجاءة هطل مطر خفيف وقفنا تحت عمارة إلى ان يقف المطر بعدين حسيت أنوا جنبي احد التفت ولقيت على يميني وشمالى رجلان ما اعرفهم ثم غيرت مكان وقوفي رحت جنب أختى وصار الشاب جنب اختي

  5. حلمت اني ذهبت الى محل فضة انا وابي وامي وكنت اختار عقد ولما كنت اختار دخل المحل شاب اعرفه هوه وابوه .الشاب حسن المظهر وكان هادئ

  6. حلمت ان كنت كبيره وفي جامعه ومعايا صحبتي وكنت في محل بقاله صغير ودخل واحد كده كان شكله حلو وبصلي بصه حب ف اديت لصحبتي ٢جنيه علشان اجيب حاجه هي اديته الفلوس وهو اداني الي جبته ومسك أطراف ايدايا والموقف حصل تاني في نفس الحلم وقالي اني مزعلش

  7. انا حلمت بصديقي التي وفتها المنية من ٧ اشهرانها حية وانا كنت اكل الطعام ولم انتبه لدخولها البيت واسرقت من بوكي ١٨ الف وبعدها علمت بالامر مسكوها جماعة من الاشخاص وربطوها وان مسكت اختها بقوة واخدت منها شنطة المتوفية وحصلت بس ٦الاف بعد ذلك قلت لها اينا الباقي قالت ليس عندي قلت لها للمتوفية ساشتكيكي لشرطة وانتها الحلم

  8. انا حلمت بصديقي التي وفتها المنية من ٧ اشهرانها حية وانا كنت اكل الطعام ولم انتبه لدخولها البيت واسرقت من بوكي ١٨ الف وبعدها علمت بالامر مسكوها جماعة من الاشخاص وربطوها وانا مسكت اختها الحية يعني هاي مش ميتة بقوة واخدت منها شنطة اختها المتوفية وحصلت بس ٦الاف بعد ذلك قلت لها اينا الباقي قالت ليس عندي قلت لها للمتوفية ساشتكيكي لشرطة وانتها الحلم

  9. رأيت في المنام أقابل شخصا غريبا وقد اكتشفت أنه مطلق وکنت أحاول أن أقنعه أن يرجع لها شكرا على الرك

  10. منامي هو أقابل شخصا غريبا وقد اكتشفت أنه مطلق وکنت أحاول أن أقنعه أن يرجع لها شكرا على الرك

  11. حلمت بحد معرفوش كان عريس باين وانا مكنتش موافقه ولا هو الاهل هم اللي كانو عايزين وهو كان عنده جالري حلو اوي روحت مره صدفه انا ومي اختي وهو كان موجود هو مش عايش ف بيت اهله هو قاعد ف اوضه ف الجالري ف ساعتها تعب شويه ودخل نام وسابنا بره وانا كنت عايزه اجيبلو هديه ولقيت مصحف كان شكله حلو جدا ف كنت عايزه اجيبهولو وفضلت اتفرج ف الجالري ومعرفش مي مشيت ولا ايه ومفضلش غيري انا اللي فيه بدالو عقبال ما يصحي ف النور كان قليل جدا ف المكان قريب للضلمه ف حسيت بحد جاي اتخضيت وفضلت اخبط عليه ف اللوضه اللي هو فيها وارن الجرس بس جرسه كان زي ادعيه او قرآن ف فتح وخرجلي قولتله انا اسفه وكده قلقتك بس خوفت قالي انا كده كده كنت هقوم قعدنا اتكلمنا شويه علمني الرسم وانا كنت فرحانه اوي حسيت اني حبيتو وهو كمان كده وكان بيعزف وخرجنا برا الجالري حد قالو انت بتعلمها رسم ف بصلي وقال انا مبسوط ان انا بعلمها حاجه بتحبها قولتله انا كمان فرحانه انك انت اللي بتعلمني انا كان نفسي ارسم من زمان راح شاورلي علي مكان مكتوب عليه جالري محمد صلاح قولتله الله انا عرفاه ده حلو اوي راح سابني ووقف عنده وبدا يعزف ويغنيلي وباصصلي اغنيه لو خايفه بتاعت تامر حسني وبعيد بشويه كانت امنيه صحبتي وياسمين بنت عمي وواحده كمان قاعدين ومستغربيني وامنيه كانت بتقول ليلي ليلي ليل ياليلي ليل ف روحت عندهم وبضحك بقولها متقومي تعملي معاه دويتو احسن فضلو يقولولي شكلك وقعتي فضحكت وقولت باين كده ف هو خلص ورجعلي وقعدنا نتكلم قالي انا في جوهره ف قلبي ف استغربت قالي علشان كده تعبت ودخلت اريح ف الاوضه شويه قولتله دي ملهاش عمليه تشيلها قالي لو شلتها غلط علي حياتي وقالي انا بحبك قولتله وانا كمان حبيتك كلم اهله وقالهم اننا موافقين وقفل ومضايق بقوله في ايه قالي اهلي مش موافقين علي حاجه قولتله ازاي مش هم اللي كانو عايزيننا لبعض قالي دلوقتي بيقولو ان انتي ف الفرح لازم تلبسي تربون بباه بيقوله لما نعدي من مدينه تبع القوات المسلحه فقولتله هتفرق ايه انا بشعري ليه لما ندخل ابقي لبساه وبعدها اقلعه تاني قالي مش عارف هم بيتلككو علشان مفيش حاجه تتم قالي بس انا موافقتش علي كلامو قولتله ليه طب كنت تقولي قالي انا مش هخليكي تعملي حاجه انتي مش عيزاها فكنت مبسوطه بيه وبكلامه راحت واحده جت وخدتو راح اداني موبايلو والبنت دي فضلت تبوس فيه وترقص معاه وانا هتشل وهو عمال يضحك عيني دمعت كنت هقوم امشي راحت البنت جت عندي وقالتلي انا حبيبتو الاولي فبصتلها كده قالتلي حتي اساليه وراحت ماشيه بعيد ووقفت قالتلي انا حبيبتو الاولي اللي لو كانت مامته مخلفتهاش كان زماني متجوزاه ففهمت انها اخته روحت ضحكت وانا مدمعه راح قرب مني ف حضنته وبعيط قالي اطمني انتي وجودك فقلبي بقي زي الجوهره مش هقدر اعيش من غيرها فاتكسفت راح قالي يلا علشان تروحي روحني وكان بيكلمني واتس يطمن عليا بعد كده معرفش الاحداث جريت اوي فجأه لقيتني متجوزاه وفجأه حامل وفجأه جه يوم الولاده وجبت بيبي حلو اوي راح الدكتور قال ان مخ البيبي عباره عن جوهره زي اللي فقلب بباه بس البيبي احتمال ميعشش غير مده قليله ولازم نخلي بالنا منه علشان ميتعرضش لاي خبطه لو اتخبط دماغه هتتكسر ويموت فزعلت بس فرحت بيه انا وبباه والولد كبر ومماتش راح موبايلي رن وصحيت من النوم

    بعد كده نمت تاني فحلمت بس انهم عندنا ف البيت بيتفقو لسه وقاعدين ف اوضتي واهله كانو فرحانين بيا اوي وهم ماشيين قولتله انت اسمك ايه راح ضحك ورد عليا بس مش عارفه هو قال اسمه ايه وبقوله انت برج ايه قالي مش عارف قولتله مولود شهر كام قالي ف شهر نوفمير وراحو ماشيين والحلم خلص

  12. حلمت بحد معرفوش كان عريس باين وانا مكنتش موافقه ولا هو الاهل هم اللي كانو عايزين وهو كان عنده جالري حلو اوي روحت مره صدفه انا ومي اختي وهو كان موجود هو مش عايش ف بيت اهله هو قاعد ف اوضه ف الجالري ف ساعتها تعب شويه ودخل نام وسابنا بره وانا كنت عايزه اجيبلو هديه ولقيت مصحف كان شكله حلو جدا ف كنت عايزه اجيبهولو وفضلت اتفرج ف الجالري ومعرفش مي مشيت ولا ايه ومفضلش غيري انا اللي فيه بدالو عقبال ما يصحي ف النور كان قليل جدا ف المكان قريب للضلمه ف حسيت بحد جاي اتخضيت وفضلت اخبط عليه ف اللوضه اللي هو فيها وارن الجرس بس جرسه كان زي ادعيه او قرآن ف فتح وخرجلي قولتله انا اسفه وكده قلقتك بس خوفت قالي انا كده كده كنت هقوم قعدنا اتكلمنا شويه علمني الرسم وانا كنت فرحانه اوي حسيت اني حبيتو وهو كمان كده وكان بيعزف وخرجنا برا الجالري حد قالو انت بتعلمها رسم ف بصلي وقال انا مبسوط ان انا بعلمها حاجه بتحبها قولتله انا كمان فرحانه انك انت اللي بتعلمني انا كان نفسي ارسم من زمان راح شاورلي علي مكان مكتوب عليه جالري محمد صلاح قولتله الله انا عرفاه ده حلو اوي راح سابني ووقف عنده وبدا يعزف ويغنيلي وباصصلي اغنيه لو خايفه بتاعت تامر حسني وبعيد بشويه كانت امنيه صحبتي وياسمين بنت عمي وواحده كمان قاعدين ومستغربيني وامنيه كانت بتقول ليلي ليلي ليل ياليلي ليل ف روحت عندهم وبضحك بقولها متقومي تعملي معاه دويتو احسن فضلو يقولولي شكلك وقعتي فضحكت وقولت باين كده ف هو خلص ورجعلي وقعدنا نتكلم قالي انا في جوهره ف قلبي ف استغربت قالي علشان كده تعبت ودخلت اريح ف الاوضه شويه قولتله دي ملهاش عمليه تشيلها قالي لو شلتها غلط علي حياتي وقالي انا بحبك قولتله وانا كمان حبيتك كلم اهله وقالهم اننا موافقين وقفل ومضايق بقوله في ايه قالي اهلي مش موافقين علي حاجه قولتله ازاي مش هم اللي كانو عايزيننا لبعض قالي دلوقتي بيقولو ان انتي ف الفرح لازم تلبسي تربون بباه بيقوله لما نعدي من مدينه تبع القوات المسلحه فقولتله هتفرق ايه انا بشعري ليه لما ندخل ابقي لبساه وبعدها اقلعه تاني قالي مش عارف هم بيتلككو علشان مفيش حاجه تتم قالي بس انا موافقتش علي كلامو قولتله ليه طب كنت تقولي قالي انا مش هخليكي تعملي حاجه انتي مش عيزاها فكنت مبسوطه بيه وبكلامه راحت واحده جت وخدتو راح اداني موبايلو والبنت دي فضلت تبوس فيه وترقص معاه وانا هتشل وهو عمال يضحك عيني دمعت كنت هقوم امشي راحت البنت جت عندي وقالتلي انا حبيبتو الاولي فبصتلها كده قالتلي حتي اساليه وراحت ماشيه بعيد ووقفت قالتلي انا حبيبتو الاولي اللي لو كانت مامته مخلفتهاش كان زماني متجوزاه ففهمت انها اخته روحت ضحكت وانا مدمعه راح قرب مني ف حضنته وبعيط قالي اطمني انتي وجودك فقلبي بقي زي الجوهره مش هقدر اعيش من غيرها فاتكسفت راح قالي يلا علشان تروحي روحني وكان بيكلمني واتس يطمن عليا بعد كده معرفش الاحداث جريت اوي فجأه لقيتني متجوزاه وفجأه حامل وفجأه جه يوم الولاده وجبت بيبي حلو اوي راح الدكتور قال ان مخ البيبي عباره عن جوهره زي اللي فقلب بباه بس البيبي احتمال ميعشش غير مده قليله ولازم نخلي بالنا منه علشان ميتعرضش لاي خبطه لو اتخبط دماغه هتتكسر ويموت فزعلت بس فرحت بيه انا وبباه والولد كبر ومماتش راح موبايلي رن وصحيت من النوم

    بعد كده نمت تاني فحلمت بس انهم عندنا ف البيت بيتفقو لسه وقاعدين ف اوضتي واهله كانو فرحانين بيا اوي وهم ماشيين قولتله انت اسمك ايه راح ضحك ورد عليا بس مش عارفه هو قال اسمه ايه وبقوله انت برج ايه قالي مش عارف قولتله مولود شهر كام قالي ف شهر نوفمير وراحو ماشيين والحلم خلص
    انا كنت مرتاحه جدا للشخص اللي ف الحلم وفرحانه ومبسوطه اوي وحبيتو جدا

  13. خلمت بوالدي المتوفي يخبرني بالزواج من رجل لا اعرفه ثم ظهر هذا الرجل في ارض الواقع جقيقة و احسست في الحلم انه سيقتلني

  14. أنا قد حلمت بشاب بنفس سني اجنبي ويتكلم معي باللغة التي أحبها (الانجليزية) ويبتسم لي وقد كان جالسا معي و مع أمي و أيضا أمه و قد كانت عربية وكانت تضحك وتكلم مع امي وأمي تبادلها الكلام و الضحك

  15. انا امرأة مطلقة حلمت باني كنت في منزلي لبست حجاجي لاصلي صلاتي حتى اتو ضيوف فجأة فدخلو و سلمت عليهم و كانو حاملين الهدايا و كان هناك جاري كبير ف السن قليلا أعطيته فنجان قهوة ففرح بها و شربها و كانت زوجته من بين الضيوف الذين اتو فجأة رأيت نفسي في منزلنا القديم وانا مازلت بلباس الصلاة حتى اتى رجل غريب من ولاية أخرى لابس عباية حمراء داكنة و كان حسنا و جميل المظهر يبحث عن رقم ابي المتوفي فأخبرته انه ذهب لصلاة العصر في المسجد و يعود و جلست أمامه و انا لا أزال بملابس الصلاة ارجو منكم التفسير و شكرا لكم

  16. واليوم حلمت حلمين الأول اني شفت وحكيت وساعدت صديقاتي القدامى
    والثاني اني سافرت كوريا رغم انو ولا مرة فكرت اسافرلها وكنت دكتورة كان في دكتور معجب فيني وصح عيونو مسحوبة بس شكلو مو سيئ وكل البنات بيتمنوا انو يعجب فيهم وهو كان عصبي فمرة كان كل الدكاترة ببيت وهو يلحقني وانا اهرب وصرت اخد من البنات مصاري عشان خليه يعجب فيهم وانا عم اركد ولما طلعنا شفنا شرطة وهيك فأنا صرت اخانقهم كأني مسؤولة عليهم وهو خانقهم معي رغم انو معصب مني بس كل تطليعته حب وهيك النهااية
    😑😂 فلم هندي والله المهم م خلني بنيت حيط وصرلي زمان ما حلمت

  17. حلمت اني كنت فاقدة للوعي و مستلقية على اريكه في مكان يشبه حجرة الاطباء النفسيين و كان هناك شخص لم اراه قط و لكنه كان حسن المظهر و في بداية العشرينيات و كان يجلس الى جانب قدماي و يسألني بقلق اذا ما كنت بخير ،ملاحظه : الحلم تكرر 3مرات في نفس اليوم

  18. حلمت أنني متزوجة بشخص أجنبي كوري و عندي ابنة كورية وكنت أنا و هذا الشخص نمسك بأيدي بعضنا البعض دائما وكنت مع حماتي وهي كورية كذلك واكلت بطيخ مع ابنتي الكورية فقط هذا هو الحلم جاوبني يا شيخ في أقرب وقت إنشاء الله مع العلم أنا بنت مراهقة و طالبة ولطالما أحببت زيارة هذا المكان و أتعلم فيه

  19. بصراحة اوصاف الرجل غريبة مشفت هيج شي قبل وكل وصف تفسيرة يختلف عن الثاني شفت رجال تقريبا عمرة ٢٥ سنة او اكثر بس شكلة كلش جذاب وحامل مسدس ع خصرة وعيونة جذبتني من بعيد لونهة اخضر وعيونة كانو مكحلة واشوف نفسي كلش قريبة منة بس صوتي مجاي يطلع بكثر مجنت منبهرة بي

  20. السلام عليكم
    حلمت انني سافرت بالطائرة لوحدي الى لندن و كنت جد سعيدة، احببت الجو كثيرا..و سجدت سجدتين في الحلم، الاولى لانني طلبت شيا من الله عز و جل و التانية لانني نلته..و أيضا التقيت بشاب وسيم ساعدني في سفري و كان اعجاب بيننا

  21. انا حلمت أني رايحه مع واحد غريب على فندق بس انا بحبو وهوه بحبني ومعي اخواتي لصغار قال من روح على فندق ومنتهزين قوضه صغيره لما بطلع عليها مو كتير حلوه قال برتبا وبنيم اخواتي مشان نام جنبو بس انا مابعرفوا أبدا بس بحبو هوه بحبني ممكن الرد بسرعه

  22. حلمت باني احتضن بشدة خالي
    ولكنه في الواقع شخص غريب لا اعرفه يرتدي جِلْبابا اسود وشعره شديد الشواد
    جسمه نحيل وكان ذراعه هيكلا عظميا فقط
    ولكنه لم يبادلنا الحضن ولا اذكر رؤية وجهه
    وفِي نفس الحلم بعدها اري أني توضأ ولكن كان هناك جمع من الناس يطالعونا فشددت الستارة ثم حاولت الصلاة
    ولكنك كنت أزحف على الرض اثناء الصلاة
    اذا كان التفسير سئ
    ماذا أفعل ؟؟

  23. حلمت بشخ انا احبه ولكن مادري هو يحبني ولا لا هو ساكن جنبنا كان شكلوا في الحلم مره حلو وان فتاه عزباء

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.